مرجع آموزش طلای زینتی ایران

چگونه می‌توانم به دیجی زرگر اعتماد کنم؟

دیجی‌زرگر، پلتفرم آنلاین فروش طلا و جواهر در ایران است. با کمک دیجی‌زرگر، می‌توانید به صورت آنلاین هزاران مدل طلا را از لحاظ ظاهر و قمیت، در کمترین زمان مقایسه کنید و خرید راحتی را تجربه کنید.

از آنجایی که برای خرید طلا باید هزینه‌ی زیادی را پرداخت کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه به دیجی‌زرگر اعتماد کنم و طلای مورد نظرم را اینترنتی بخرم؟ در این مطلب همراه من باشید تا جواب این سوال را پیدا کنید.

 

چرا باید از دیجی‌زرگر آنلاین طلا بخریم؟

خرید آنلاین از سایت دیجی‌زرگر، مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌‌کنیم.

با خرید اینترنتی:

  • در زمان کمتر، می‌توانید مدل‌های متنوع و پرفروش انواع گردنبند طلا، گوشواره طلا، النگو طلا، نیم ست طلا، انگشتر طلا، و … را ببینید.
  • برای رسیدن به مغازه طلافروشی مورد نظرتان، نیازی نیست ترافیک‌های سنگین را تحمل کنید و وقت‌تان را تلف کنید.
  • می‌توانید مدل‌های مختلف طلا را هم از لحاظ ویژگی‌های ظاهری و هم ازط نظر قیمت، به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید.
  • برای مثال برای کالاهایی مثل طلا، فروشنده‌ها روی طلاها قیمت نمی‌چسبانند و برای متوجه شدن قیمت نهایی آن‌ها باید از طلافروش بپرسید. تصور کنید که شما بخواهید قیمت 10 مدل طلا از یک مغازه را بدانید، باید 10 بار از فروشنده بپرسید و او هم 10 بار پاسخ دهد و نهایتا قیمت بعضی از آن‌ها را فراموش می‌کنید و نمی‌توانید خرید خوبی داشته باشید.
  • دغدغه‌ی مقایسه قیمت و ویژگی‌های ظاهری دو یا چند قطعه طلا  از مغازه‌های مختلف که فاصله‌ی زیادی از هم دارند و حتی در شهرهای مختلف هستند، را نخواهید داشت.
  • می‌توانید از خانه خودتان، از شهرهای دیگر خرید کنید.

چگونه متوجه شوم که سایت دیجی‌زرگر معتبر است؟

سایت دیجی زرگر، نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت دارد. بعد از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، اینماد سایت، نشان‌دهنده‌ی این است که هرگونه تبادل مالی با سایت فروشگاهی مورد نظر، کاملاً ایمن، براساس قوانین و تحت کنترل نهادهای نظارتی است.

فرآیند دریافت اینماد برای یک فروشگاه اینترنتی، مستلزم ارائه مدارکی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی را مجاب به احراز هویت صاحبان کسب و کار مورد نظر کرده و اعتماد را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

چگونه به دیجی‌زرگر اعتماد کنم؟

  • هر طلافروشی که کالاهای خود را برای فروش در دیجی‌زرگر می‌گذارد، باید عضو اتحادیه باشد و جواز کسب معتبر داشته باشد. ابتدا طلافروش این مدارک و تعدادی از مدارک هویتی خود را در اختیار دیجی‌زرگر قرار می‌دهد. بعد از این کارشناسان مربوطه صحت و اعتبار این مدارک و طلافروش را تایید کردند، آن طلافروش می‌تواند کالاهای خود را در سایت قرار دهد.
  • شما با هر خرید، فاکتور معتبر از طلا فروش عضو اتحادیه دریافت می‌کنید.
  • طلاهای سایت دیجی‌زرگر، همگی طلا 18 عیار هستند و در فاکتور صادر شده، مهر و امضای فروشنده و تمامی اطلاعات مربوط به کالا نوشته می‌شود.
  • بعد از تکمیل فرآیند خرید، کد مرسوله پستی‌تان برای شما ارسال می‌‍‌‌شود تا بتوانید از طریق سامانه پست جمهوری اسلامی ایران لحظه به لحظه از موقعیت مرسوله خود مطلع شوید .
  • هیچ شخص ثالثی (افراد، سازمان‌ها، کاربران دیگر و …) به اطلاعات شما دسترسی ندارند و فقط سایت دیجی‌زرگر برای تسهیل در فرآیند خرید و تجربه کاربری راحت‌تر، آن‌ها را نزد خود نگه می‌دارد.
  • این موضوع را درنظر بگیرید که اطلاعات هویتی ثبت شده هنگام سفارش کلا، مثل: نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله، فقط در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرند.
  • بدلیل اهمیت و با ارزش بودن طلا و جواهرات، محصولات ارسالی را بیمه می‌کنیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل برای کالای شما، خسارت آن به شما پرداخت شود.

سخن آخر

با مطالعه این مقاله دیدیم که خرید آنلاین از هر لحاظی مقرون‌به‌صرفه است و درمورد طلا نیز به شما کمک می‌کند خرید بهتر و راحت‌تری را تجربه کنید و ضرر نکنید.

 

نکات مهم این مقاله

  1. با خرید از سایت دیجی‌زرگر، می‌توانید مدل‌های مختلف طلا را هم از لحاظ ویژگی‌های ظاهری و هم ازط نظر قیمت، به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید.
  2. دغدغه‌ی مقایسه قیمت و ویژگی‌های ظاهری دو یا چند قطعه طلا  از مغازه‌های مختلف که فاصله‌ی زیادی از هم دارند و حتی در شهرهای مختلف هستند، را نخواهید داشت.
  3. می‌توانید از خانه خودتان، از شهرهای دیگر طلا بخرید.
  4. جواب این سوال که چگونه می‌توانم به دیجی‌زرگر اعتماد کنم این است که، سایت دیجی‌زرگر، نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت دارد. بعد از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، اینماد سایت، نشان‌دهنده‌ی این است که هرگونه تبادل مالی با سایت فروشگاهی مورد نظر، کاملاً ایمن، براساس قوانین و تحت کنترل نهادهای نظارتی است.
  5. طلاهای سایت دیجی‌زرگر، همگی طلا 18 عیار هستند و در فاکتور صادر شده، مهر و امضای فروشنده و تمامی اطلاعات مربوط به کالا نوشته می‌شود.
  6. عد از تکمیل فرآیند خرید، کد مرسوله پستی‌تان برای شما ارسال می‌‍‌‌شود تا بتوانید از طریق سامانه پست جمهوری اسلامی ایران لحظه به لحظه از موقعیت مرسوله خود مطلع شوید.

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.