مرجع آموزش طلای زینتی ایران

6 روش ست کردن جواهرات رزگلد با لباس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]طلای رزگلد، طلایی زیبا با رنگ مایل به صورتی است. ست کردن جواهرات رزگلد با هر رنگ پوستی کار آسانی است. بنابراین شما چه پوست روشن داشته باشید و چه تیره می‌توانید با ست کردن جواهرات رزگلد رنگی با رنگ پوستتان ظاهری شیک و جذاب داشته باشید. در این مقاله می‌خواهم به شما بگویم چطور لباس خود را با طلای رزگلد ست کنید. پس همراه من باشید تا با نحوه ست کردن طلا با لباس بیشتر آشنا شوید.[/vc_column_text][vc_column_text]

تاریخچه رزگلد

روسی‌ها اولین افرادی بودند که طلای رزگلد را کشف کردند. در قرن ۱۹ میلادی آلیاژی با این رنگ در روسیه ساخته شده است و در طلا فروشی‌ها به فروش رسید. ترکیب طلا و مس موجب شده تا رنگ صورتی ملایم و دلنشینی به خود گیرد.

“در قرن 19 میلادی آلیاژی از طلا با رنگ صورتی در روسیه ساخته و در طلا فروشی‌ها به فروش رسید. ترکیب طلا و مس موجب شده تا رنگ صورتی ملایم و دلنشینی به خود گیرد.”

[/vc_column_text][vc_column_text]

طلای رزگلد چیست؟

شاید بارها درباره جواهرات رزگلد شنیده باشید یا در میان کلکسیون خود زیورآلاتی با این رنگ داشته باشید. طلاهای ما بیشتر با رنگ زرد یا سفید هستند. اما چند سالی است که طلای رزگلد نیز در کنار طلای سفید و زرد در ویترین طلا فروشی‌ها به چشم می‌خورد. همانطور که در عکس می‌بینید رنگ آن مایل به صورتی است و از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است.[/vc_column_text][vc_single_image image=”3843″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]

چرا طلای رزگلد پر طرفدار است؟

این روزها طلای رزگلد به یکی از طلاهای پرطرفدار تبدیل شده است. افراد زیادی ترجیح می‌دهند به جای طلای سفید و زرد از این طلای صورتی استفاده کنند. علت رنگ این دسته از طلاها مسی است که با طلا ترکیب شده و رنگ طلا را تغییر داده است. هرچقدر از مس بیشتری در ترکیب استفاده شده باشد رنگ آن قرمزتر خواهد شد. از نظر من رنگ خاص این طلا باعث شده تا نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.[/vc_column_text][vc_column_text]

نکات جالبی که درباره طلای رزگلد باید بدانید

همانطور که گفتم این طلا در دنیای مد این روزها نظر علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرده است. زیرا با رنگ مو و رنگ پوست بیشتر افراد قابل ست کردن است. زیبایی و جذابیت این طلای خاص غیر قابل انکار است. شاید تا سال‌های نه چندان دور رنگ رزگلد بیشتر برای بدلیجات استفاده می‌شد. اما رفته رفته با ورود با بازار طلا، درخشندگی و جذابیت آن به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفت. حال بهتر است قبل از بیان روش‌های ست کردن طلای رزگلد با لباس این دو نکته را بدانید.

نکته اول: سازگاری با رنگ پوست‌های مختلف

یکی از مواردی که در ست کردن جواهرات رنگی موردتوجه است، سازگاری آن‌ها با رنگ پوست بوده که در مقالات قبلی به شما درباره ست کردن طلا با رنگ پوست به طور مفصل توضیح دادم. طلای رزگلد یکی از انواع طلاهایی است که برای هر رنگ پوستی مناسب است. معمولا دردسرهای ست کردن طلای سفید و زرد با رنگ پوست را ندارد. همین امر باعث شده است تا در انواع مختلفی از جواهرات از جمله گوشواره، گردنبند، دستبند و یا ساعت استفاده شود.

نکته دوم: رنگ گرم رزگلد

رزگلدها رنگ گرمی دارند.از همین رو می‌تواند یک هدیه خاص و رمانتیک محسوب شود. رنگ منحصربفرد آن‌ها ظاهری شیک و زیبا را برای خانم‌ها و آقایان به ارمغان می‌آورد.

۶ روش ست کردن جواهرات رزگلد رنگی با لباس

حال در این قسمت می‌خواهم به شما بگویم چطور طلای رزگلد را با لباس خود ست کنید. ست کردن این طلاها با لباس، رنگ مو و لاک شما کار زیاد سختی نیست.

۱-رنگ قرمز طلای رزگلد گرمی خاصی به چهره می‌بخشد. بنابراین هر فرد با هر رنگ پوستی می‌تواند ظاهر خود را جذابتر کند. افرادی که رنگ پوست سفیدی دارند می‌توانند درخشندگی و زیبایی چهره خود را با این دسته از طلاها چندین برابر کنند.

۲-لباس‌های رسمی برای ست کردن جواهرات رنگی مناسب‌تر هستند. رنگ این لباس‌ها بهتر است از میان رنگ‌های سفید و خاکستری انتخاب شود. اگر می‌خواهید در یک مهمانی شرکت کنید به شما پیشنهاد می‌کنم لباس خود را از میان رنگ‌های بژ و کرم انتخاب کرده تا استایلی جذابتر داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3844″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]3-رنگ فیروزه‌ای نیز در ست کردن با این رنگ طلا بسیار فوق العاده است. رنگ فیروزه و رزگلد ترکیب بسیار زیبایی در کنار هم هستند. بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر بدرخشید و ظاهری متفاوت داشته باشید از لباس‌های فیروزه رنگ در کنار طلای رزگلد استفاده کنید.

۴-برای ست کردن کیف دستی و کفش خود با طلای رزگلد از رنگ‌های فیروزه‌ای، بژ، کرم،خاکستری، دودی و یا مرجانی استفاده کنید.

۵-در زمان استفاده از این طلا می‌توانید آن‌ها را با دیگر رنگ‌های طلا از جمله زرد و سفید ترکیب نمایید. رنگ زرد و رزگلد در کنار هم ترکیب چشمگیری را رغم می‌زنند.

۶-همانطور که در ابتدا گفتم شما می‌توانید آن را با هر نوع رنگ مویی ست کنید. اما اگر رنگ موی شما دارای تناژ قرمز است،استفاده از طلای رزگلد بی نظیر خواهد بود.[/vc_column_text][vc_column_text]

نکات کلیدی این مقاله

1.      طلای رزگلد ترکیبی از مس و طلاست و برای اولین بار در قرن ۱۹ در کشور روسیه مورد استفاده قرار گرفت.

2.      ساختار آن موجب شده است رنگ صورتی ملایمی به این طلا بخشیده شود. مزیت آن تناسب با هر رنگ پوستی است. برای ست کردن جواهرات رزگلد رنگ‌های خاکستری، دودی، کرم و فیروزه‌ای بسیار مناسب هستند.

3.      روزانه به طرفداران این طلاهای صورتی رنگ افزوده می‌شود چرا که زیبایی و جذابیت منحصربفردی داشته و هر کس با هر سلیقه‌ای دوستدار این جواهرات رنگی است.

4.      طلای رزگلد به هر رنگ چهره ای می آید.
بهتر است با طلای رزگلد لباس های رسمی به رنگ بژ یا کرم پوشیده شود. لباس های فیروزه‌ای رنگ نیز مناسب است.

5.      طلای رزگلد با همه رنگ طلای دیگر نیز ست می‌شود.

6.       رنگ موی قرمز با طلای رزگلد بی نظیر می‌شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.