مرجع آموزش طلای زینتی ایران

۷ ترفند سریع ست کردن طلا با لباس

هفت ترفند سریع و کاربردی برای ست کردن طلا با لباس‌هایتان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اگر از طلا به عنوان یک زیور استفاده می‌کنید باید بتوانید چشم‎‌نواز ترین حالت را در ست کردن طلای خود با لباس ایجاد کنید. ست کردن طلا با لباس نیازمند دانستن اصول زیباشناسی و رنگ شناسی است.

اما من در این مقاله می‌خواهم به شما راهکارهایی را ارائه بدهم که بدون اینکه مجبور باشید زمان زیادی را صرف بررسی سایت‌های مختلف بکنید یا بعضا کتاب‌های مرتبط با  رنگ شناسی و مد و پوشاک بخوانید به راحتی بتوانید یک تیپ جذاب با هارمونی رنگ چشم نوازی بزنید. پس مقاله را تا آخر بخوانید.

مشکلات ست کردن طلا با لباس

همه ما خانم‌ها حداقل این دلهره را یکبار در زندگی خود تجربه کردیم که لباس داریم و زیور آلات مناسب آن را نداریم یا بالعکس. ساعت‌ها کمد لباس خود را زیر و رو می‌کنیم و لباس‌های مختلف را به تن می‌کنیم و در نهایت سردرگم و کلافه رو به روی آینه می‌نشینیم و آرزو می‌کنیم ای کاش می‌توانستم لباس خود را با زیورآلاتم ست کنم.اما نگران نباشید. من اینجا هستم تا به شما بگویم این کار کار دشواری نیست. فقط نیازمند دانستن ترفندهای ست کردن طلا با لباس هستید.

اکسسوری‌ها و مناسبت‌های مختلف

اکسسوری و زیورآلات زیبایی و جذابیت چهره و ظاهر را چندین برابر می‌کند. فردی را تصور کتید که در یک مهمانی عاری از هرگونه زیورآلاتی است. قطعا پیش خود می‌گویید اصلا دوست ندارم جای این فرد باشم. هرچند شلوغی بیش از اندازه هم اصلا مناسب نیست. بنابراین با انتخاب صحیح می‌توانید یه ظاهر شیک و رسمی برای خود خلق کنید. پس از همین امروز از جواهراتتان لذت ببرید و دلهره ناسازگاری آن با لباس‌هایتان را نداشته باشید.

ترفندهای ست کردن طلا با لباس

حال می‌خواهیم به سراغ اصل مطلب مقاله برویم. بله درست است ست کردن طلا با لباس اما چطور؟  کافی است ترفندهایی که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید را قبل از انتخاب لباس خود در نظر بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3764″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ترفند 1: ست کردن طلا بر اساس ظاهر لباس

اگر لباس شما ساده است از زیور آلات بزرگ استفاده کنید تا جلوه ظاهر شما را چندین برابر کند.

ترفند 2: ست کردن طلا با رنگ لباس

اگر لباس شما رنگ جیغی دارد از زیورآلات ساده و با رنگ مات استفاده کنید. در غیر این صورت ظاهرتان شلوغ خواهد شد.

ترفند 3: ست کردن طلا با طرح لباس

اگر لباس شما طرح‌ شلوغی دارد باید از زیور آلات کوچک و ساده استفاده کنید.

ترفند 4: سادگی در انتخاب زیورآلات

جواهرات ظریف همیشه زیبا هستند. همه ما وقتی افرادی را می‌بینیم که انواع و اقسام زیورآلات را به خود بسته‌اند دلزده می‌شویم. بنابراین اگر خود نیز همین کار را انجام دهیم از دید بیننده جلوه خوبی نخواهد داشت.

ترفند 5: ست کردن طلا بر اساس طرح یقه لباس

 

شاید تا به حال به اندازه اهمیت یقه لباس دقت نکرده باشید. نوع یقه در ست کردن طلا با لباس بسیار مهم است. هر لباسی یقه خاصی دارد. یکی گرد است، یکی لوزی، یکی خشتی و… . گردنبند باید بر روی گردن به طور کامل مشخص باشد. اگر نصف گردنبند مشخص باشد اصلا زیبا نیست. برای لباس‌های یقه هفت گردنبند بلند مناسبتر است. و برای یقه‌های گرد و قلبی گردنبند کوتاه و ظریف بیشتر خودنمایی می‌کند.

ترفند 6: انتخاب زیورآلات بر اساس نقطه کانونی

این ترفند زمانی کاربردی است که میخواهید یکی از زیور آلات شما خوب جلوه کند و توجه همه را جلب کند. به طور کل زیور آلات مورد توجه شامل گردنبند، گوشواره و دستبند طلا هستند. پس این سه نکته را برای هر کدام در نظر داشته باشید

    • اگر می‌خواهید گردنبند شما خوب به چشم بیاید، از گوشواره‌های بزرگ و آویز استفاده نکنید. اجازه بدهید گردنبندتان خودی نشان بدهد.
    • اگر گوشواره شما آویز و بزرگ است. سعی کنید از گردنبندهای بلند استفاده نکنید
    • اگر دستبند شما بسیار کارشده و نمادار است، برای انگشتر طلا مردانه و زنانه، آنهایی را انتخاب کنید که نگین‌های درشت ندارند. این نکته را در نظر بگیرید که انگشتر فانتزی طلا، می‌تواند انخاب مناسبی برای استفاده روزانه باشد و ست کردن آن‌ها با دستبندهای اسپرت اصلا کار سختی نیست. معمولا انگشتر طلا سفید با النگو و یا دستبند طلا سفید، ست جذابی هستند و روی دست جذابیت زیادی دارند.
    • برای انتخاب حلقه مردانه طلا و حلقه زنانه، بهتر است به فرم انگشتان دست و اندازه‌ی آن‌ها دقت کنید. اگر انگشت شما باریک‌ و کوتاه‌ است، بهتر است حلقه‌های ظریف و باریک را انتخاب کنید.
  • ست کردن گردنبند طلا با لباس یقه گرد
    ست کردن گردنبند طلا با لباس یقه گرد

ترفند 7: ست کردن رنگ نگین جواهرات با لباس

رنگ لباس نیز در ست کردن طلا با لباس تاثیر گذار است. اگر کفش شما قرمز است می‌توانید از گوشواره یا گردنبند با نگین‌های قرمز استفاده کنید. برخی اوقات به یک نفر خیره می‌شویم که لباسی ارزان قیمت‌تر و ساده‌تر از ما پوشیده اما جذاب‌تر و شیک‌تر به چشم می‌آید. کمی که بیشتر دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم چقدر زیبا رنگ جواهراتش با رنگ لباس هم‌خوانی دارد.

حرف آخر

هدف من از این مقاله ارائه ۷ ترفندی بود که خانم‌ها و آقایان بتوانند راحت‌تر زیور آلات خود را با لباس‌هایشان ست کنند و خرید طلا بهتری داشته باشند. ست کردن طلا مردانه و زنانه با لباس باید بر اساس ترفندهای مختلف انجام شود، تا گیرایی و جذابیت آن چند برابر گردد. ست کردن طلا با رنگ، طرح، ظاهر، سادگی در انتخاب زیورآلات، ست کردن بر اساس نوع یقه، نقطه کانونی و رنگ نگین جواهرات از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه نمود‌

رعایت این ترفندها در خیلی از موارد باعث می‌شود که حتی با پوشیدن یک لباس ساده بسیار شیک به نظر بیاییم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 نظر
  1. […] بله درست متوجه شدید. ست طلا متناسب با اندام، پس از ست کردن طلا با لباس موجب زیباتر نمایان شدن طلا خواهد شد. انگشتر بر دستان […]

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.