مرجع آموزش طلای زینتی ایران

ضمانت اصل بودن طلا در دیجی زرگر چیست؟

چه حضوری طلا بخرید و چه به صورت آنلاین، باید دقت کنید تا طلای اصل بخرید. یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌ها برای انتخاب طلا اصل، این است که از طلافروش‌های حضوری و یا آنلاینی خرید کنید که معتبر هستند.

در این مطلب به شما می‌گویم که، ضمانت اصل بودن طلا در دیجی‌زرگر چیست؟ و چرا افراد زیادی که می‌خواهند خرید اینترنتی طلا داشته باشند، دیجی‌زرگر را انتخاب می‌کنند؟

 

ضمانت اصل بودن طلا چیست؟

از آنجایی که دیجی‌زرگر با تامین‌کنندگان طلا و جواهر کشور که عضو اتحادیه هستند و جواز کسب معتبر دارند، همکاری می‌کند، اصل بودن کالای شما 100 % تضمین می‌شود.

علاوه بر این، کالای شما همراه با فاکتور معتبر طلا فروش با قید عیار، وزن و مشخصات کامل طلایی که می‌خرید همراه با کالا برای شما ارسال می‌شود.

سایت دیجی زرگر، نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت دارد. بعد از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، اینماد سایت، نشان‌دهنده‌ی این است که هرگونه تبادل مالی با سایت فروشگاهی مورد نظر، کاملاً ایمن، براساس قوانین و تحت کنترل نهادهای نظارتی است.

فرآیند دریافت اینماد برای یک فروشگاه اینترنتی، مستلزم ارائه مدارکی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی را مجاب به احراز هویت صاحبان کسب و کار مورد نظر کرده و اعتماد را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

قیمت گذاری محصولات در سایت دیجی‌زرگر به چه صورت است؟

سیستم قیمت‌گذاری بر اساس فرمول استاندارد اتحادیه طلا فروشان و قیمت لحظه‌ای طلا مشخص می‌شود. عوامل موثر در  قیمت محصول بطور شفاف و واضح در صفحه هر محصول نوشته شده است و برای همه نمایش داده می‌شود.

قیمت محصولات آنلاین می‌باشد. با توجه به اینکه فی طلا روزانه از حدود ساعت 11.30 صبح مشخص می‌شود، قیمت کالاها به صورت خودکار به‌روز می‌شوند و شما می‌توانید از سایت خریداری کنید.

سخن آخر

با مطالعه این مقاله دیدیم که هنگام خرید طلا باید از اصل بودن آن مطمئن باشید تا ضرر نکنید و پول زیادی را از دست ندهید.

 

نکات مهم این مقاله

  1. موقع خرید طلا، اصل بودن آن اهمیت زیادی دارد.
  2. از آنجایی که دیجی‌زرگر با تامین‌کنندگان طلا و جواهر کشور که عضو اتحادیه هستند و جواز کسب معتبر دارند، همکاری می‌کند، اصل بودن کالای شما 100 % تضمین می‌شود.
  3. سایت دیجی زرگر، نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت دارد.
  4. سیستم قیمت‌گذاری طلا، بر اساس فرمول استاندارد اتحادیه طلا فروشان و قیمت لحظه‌ای طلا مشخص می‌شود. عوامل موثر در  قیمت محصول بطور شفاف و واضح در صفحه هر محصول نوشته شده است و برای همه نمایش داده می‌شود.

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.