مرجع آموزش طلای زینتی ایران

معروف‌ترین برندهای جواهرات–15 برند لاکچری زیورآلات

بسیاری از افراد و به خصوص سلبریتی‌ها دوست دارند معروف‌ترین برندهای جواهرات را خریداری کنند تا استایل شیک و لاکچری‌تری داشته باشند. یکی ار معروف‌ترین کاربرد آن‌ها در حلقه ازدواج است، اما در زیورآلات دیگری مثل سرویس طلا، گردنبند طلا و … نیز کاربرد دارند.

در این مطلب با انواع برندهای معروف جواهرات آشنا می‌شوید؛ در پایان می‌توانید تشخیص دهید که متناسب با سلیقه شما، بهتر است چه برندی را انتخاب کنید و از خرید زیورآلات آن لذت ببرید.

 برندهای معروف جواهرات15 برند معروف جواهرات کدامند؟

برندهای معروف جواهرات، با طراحی و تولید جواهرات گران‌قیمت، شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. آیا این برندهای برتر طلا و جواهرات را می‌شناسید؟

1.      برند جواهرات شوپارد (Chopard) در جواهرات:

برند شوپارد، یک برند سوئدی است که توانسته با تولید ساعت‌هایی با سبک خاص و کیفیت ساخت بسیار بالا به شهرت جهانی برسد. این برند به عنوان یکی از موفق‌ترین و معروف‌ترین برندهای جواهرات است. برند شوپارد در حوزه طلا و جواهرات بسیار فعال است.

برند شوپارد یا چوپارد از قدرت سلبریتی‌ها برای مارکتینگ و بازاریابی محصولات خود به خوبی آگاهی دارد؛  به همین دلیل در طی این سال‌ها، جواهرات و ساعت‌های شوپارد همیشه در کنار سلبریتی‌های بزرگ و شناخته شده دیده شده است.

کالاهای این برند تنوع زیادی دارد؛ از جواهرات الماس گرفته تا ساعت‌های لوکس وگران قیمت آن شهرت جهانی دارند. انگشتر، آویز و گردنبند، گوشواره، دسبتند و انواع حلقه‌های ازدواج، از کالاهای برند شوپارد هستند. در کنار این زیورآلات، شوپارد به دسته‌بندی کالاهای خود تنوع بیشتری داده است و اکسسوری‌هایی مانند کالاهای چرمی، عینک آفتابی و عطر را نیز به محصولات خود اضافه کرده است.

یکی از طراحی‌های برجسته‌ی برند شوپارد، کالکشن نمادین الماس شاد  Happy Diamonds بود. در ابتدا به عنوان ساعت مچی مردانی طراحی شد و امروزه یک کالکشن زنانه است. در این کالکشن کریستال‌های کوچکی از الماس در یک صفحه، آزادانه جابجا می‌شوند.

برند جواهرات شوپاردیکی دیگر از طرح‌های معروف برند شوپارد، مکعب یخی یا Ice Cube است که به شکل  تکه‌های یخ در آمده‌اند.

برند جواهرات شوپارد2.      برند جواهرات بوچلاتی (Buccellati) در جواهرات

برند بوچلاتی، یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای جواهرات ایتالیایی است که در طراحی جواهرات خود از دوران رنسانس، طرح‌های رومی، و پارچه‌های قیمتی، قطعاتی به سبک آنتیک و تکنیک‌های قدیمی الهام می‌گیرد و سبکی متمایز ایجاد می‌کند.

این برند مدعی است که هیچ مقدار طلا در حین حکاکی از سطح قطعه از بین نمی‌رود!  در جواهرات بوچلاتی از تکنیک‌های مثل خطوط متقاطع، خطوط موازی، حکاکی بر اساس طراحی‌های طبیعت، طراحی در 3 بعد،  و حکاکی به تمام جهات، استفاده می‌شود.

اولین ساخته‌های برند بوچلاتی: تاج‌ طلا، گردنبند و حلقه‌های کوکتل بوده است.

برند جواهرات بوچلاتی3.      برند  جواهرات پوملاتو (Pomellato) در جواهرات

پوملاتو، یک برند لوکس جواهر ایتالیایی است. این برند یکی از پنج شرکت برتر فروش جواهرات در اروپا است. جواهرات برند پوملاتو ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و از فرم‌های گرد و تراش‌های ملایم، در آن‌ها استفاده می‌شود.

از جمله مجموعه‌های معروف «پوملاتو» می‌توان به Nudo، Capri، Sabbia، Victoria و Tango اشاره کرد.

برند جواهرات پوملاتو4.      برند جواهرات کارتیه (Cartier) در جواهرات

برند کارتیه، یکی از برندهای معروف در جواهرات است . معمولا این برند با جواهرات و ساعت‌های لوکس شناخته می‌شود؛ اما این برند فرانسوی در تولید عطر و محصولات چرمی نیز موفق و معروف است.

این روزها، برند کاریته یا کارتیر، یکی از پرطرفدارترین برندها در زیورآلات است.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند کارتیه شامل طراحی‌های خاص و خلاقانه می‌شود و همچنین برای جواهرات و ساعت‌های لاکچری خود جعبه‌های قرمز دارد.

زیورآلات برند کارتیه شامل سرویس طلا کارتیه، انگشتر، گوشواره و دستبند طلا کارتیه می‌شود.

برند جواهرات کارتیه5.      برند جواهرات میکی‌موتو (Mikimoto) در جواهرات

برند میکی‌موتو، یک برند ژاپنی است که در ساخت جواهرات لاکچری و استفاده از مروارید های طبیعی، مخصوصاً مروارید سیاه در جواهرات خاصش معروف شده است. این برند برای اولین بار استفاده از مرواریدهای پرورشی را در ساخت جواهرات و زیورآلات را ابداع کرد و توسعه داد.

در زیورآلات این برند از زیباترین و مرغوب‌ترین مروارید های سفید، سیاه و صورتی استفاده می‌شود؛ همچنین سنگ‌های قیمتی رنگی و باکیفیت‌ترین نخ های ابریشمی نیز در ساحت زیورآلات این برند کاربرد دارند. در واقع معروف‌ترین برندهای جواهرات است که مروارید جز جدایی‌ناپذیر طرح‌ها است.

برند جواهرات میکی‌موتو6.      برند جواهرات پیاژه (piaget) در جواهرات

پیاژه، یک برند سوئیسی است که طراحی و ساخت جواهرات را با ساعت‌های جواهرنشان شروع کرد و پس از آن ساخت و طراحی زیورآلات گران قیمت را انجام داد. این برند با ساخت حلقه‌ها و انگشترهای ساده و بدون نگین تا زیورآلات کار شده با الماس، برلیان، زمرد و … ، سعی کرده است تا همه‌ی سلیقه‌ها را درنظر بگیرد.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند پیاژه به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات این است که ترکیبی از طرح‌های سنتی و مدرن با یکدیگر است؛ درخشش، ظرافت و استفاده از رنگ‌های زنده، از ویژگی‌های دیگر زیورآلات این برند است.

برند جواهرات پیاژه7.      برند جواهرات بولگاری (Bvlgari) در جواهرات

بولگاری، یک برند  ایتالیایی (روم) است و محبوبیت زیادی دارد. این برند در دنیای استایل و مد جایگاه ویژه‌ و مهمی دارد. این برند در زمینه‌ی طراحی و تولید اکسسوری، کیف، ساعت، جواهرات زنانه و مردانه و عطر فعالیت می‌کند.

در کالکشن‌های بولگاری از سبک‌های یونانی الهام گرفته می‌شود. در واقع طراحی‌های این برند ترکیب سنتی و مدرن است. استفاده از اشکال ضخیم، قطعات بزرگ، سنگ‌های کوژ تراش، رنگ‌های روشن و نقوش میوه‌ای و قطعات کلاسیک ایتالیایی (مثل گردنبند‌های چسبان)، از جمله ویژگی‌های برند بولگاری است. زیورآلات این برند شامل گردنبند بولگاری، دستبند، گوشواره و … می‌شود.

برند جواهرات بولگاری8.      برند جواهرات گراف (Graff) در جواهرات

گراف، یکی دیگر از برندهای لوکس جواهرات است. این برند بریتانیایی در میان افراد ثروتمند و مرفه بسیار پرطرفدار است.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند گراف، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هنرمندی و استادی در دست‌ ساز بودن جواهرات
  • کیفیت جواهرات تراش‌ نخورده آن و فلزات مورد استفاده
  • استفاده از سنگ ها با فرم‌ها و تراش‌های خاص
  • استفاده از سنگ‌های بزرگ در زیورآلات (این برند خالق این ویژگی است).

این برند خرید و بازسازی الماس را نیز انجام می‌دهد؛ یعنی الماس‌های قدیمی و استفاده شده را از سرتاسر دنیا خریداری می‌کند و در طراحی‌های جدیدش از آن‌ها استفاده می‌کند.

9.      برند جواهرات تیفانی اند کو (Tiffany & Co) در جواهرات

تیفانی، یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات است. این برند آمریکایی به فروش جواهر و نقره‌سازی مشهور است. محصولات برند تیفانی تنوع زیادی دارد و برای مراسم‌های مختلف قابل استفاده هستند.

کلکسیون برند تیفانی اند کو، برای خانم‌ها، آقایان، و حتی کودکان قابل استفاده است. محصولات تیفانی شامل جواهرات طلا و نقره، کریستال، لوازم التحریر، عطرها، بطری های آب ، ساعت ، لوازم جانبی شخصی و کالاهای چرمی است. در کارهای جدید تیفانی، از طراحی نوستالژیک الهام گرفته شده است. انگشتر تیفانی، طرح‌های جذاب گردنبند، دستبند و … از جمله محصولات بخش جواهرات این برند است.

برند جواهرات تیفانی10.  برند جواهرات ون‌کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) در جواهرات

ون‌کلیف اند آرپلز، یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای جواهرات در فرانسه است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات گران قیمت، جواهرات عروس، ساعت‌های مچی و رومیزی لاکچری و عطر فعالیت می‌کند.

انتخاب سرویس ون‌ کلیف ظریف یا هر یک از انواع محصولات این برند، باعث می‌شود تا استایل شیک و زیبایی داشته باشید

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند ون‌کلیف اند آرپلز این است که  جواهرات چند منظوره طراحی می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه به نمادگرایی و نوآوری
  • استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه
  • ارائه بهترین محصولات به مشتریان
  • تحقق رویای مشتریان برای داشتن زیورآلات مورد علاقه شان

برند جواهرات ون کلیف11.  برند جواهرات هری وینستون (Harry Winston) در جواهرات

هری وینستون در ابتدا یک جواهرفروش آمریکایی بود؛ او هوش و استعداد عجیبی در کار خود داشت و به همین دلیل به یکی از گران‌ترین برندهای طلا و جواهر در جهان تبدیل شد. الماس امید، معروف‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین جواهر برند هری وینستون است که در طول تاریخ میان پادشاهان دست‌به‌دست چرخیده است.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد جواهرات این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • جواهرات این برند، بسیار زیبا و پر زرق‌ و برق هستند
  • بادوام هستند
  • الماس ها از اجزای جدا نشدنی جواهرات هری وینستون هستند
  • هری وینستون جواهرات سنگی مشهور و قدیمی را نیز خرید و فروش می‌کند
  • مالک این برند برای پیدا کردن زیباترین جواهرات جهان تلاش بسیار زیادی کرده است

برند جواهرات هری وینستون12.  برند جواهرات دیور (Dior) در جواهرات

دیور، یکی از برندهای جواهرات لوکس فرانسوی است. برند دیور در زمینه طراحی و ساخت اکسسوری‌هایی مثل ساعت، عینک، کیف، لوازم آرایش و مهم‌تر از همه جواهرات و زیورآلات فعالیت دارد.

برند دیور با طراحی لباس معروف شد، اما جواهرات برنددیور، امروزه به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها است. طراحی‌های خاص جواهرات دیور در میان چهره‌های مهم و شناخته شده‌ی هنری و سینمایی، طرفداران زیادی دارد.

این برند برخلاف بسیاری از جواهرات لوکسی که از سنگ‌های تیره  استفاده می‌کردند، ترکیبی از رنگ‌های شاد را برای طراحی‌های خود انتخاب کرده است.

دیور یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات، معتقد است که جواهرات به اندازه لباس بخشی از مد و استایل هستند. با این جواهرات هر زنی احساس شیک بودن، خاص بودن و قدرتمند بودن پیدا می‌کند. احساس زیباتر شدن و دادن حس خوب، چیزی است که این برند برای آن تلاش می‌کند.

برند جواهرات دیور13.  برند جواهرات شنل (Chanel) در جواهرات

شنل، یک برند فرانسوی و از لوکس‌ترین طراحان مد، پوشاک و اکسسوری‌های زنانه است.گران قیمت‌ترین و معروف‌ترین محصولات این برند: کیف‌، لوازم آرایشی، عطر، پوشاک و جواهرات است.

جواهرات شنل بین سلبریتی‌های هالییود طرفداران زیاد دارد  و در مراسم های مختلف از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

ویژگی منحصربه‌فرد شنل به عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای جواهرات این است که در محصولات خود از ترکیب جواهرات گران ‌قیمت با قطعات مقرون ‌به‌ صرفه‌تر استفاده می‌کند تا افراد زیادی بتوانند محصولات شنل را خریداری کنند.

برند جواهرات شنل14.  برند جواهرات هرمس (Hermes) در جواهرات

برند فرانسوی هرمس، یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات دنیای مد است. این برند  لوکس و معتبر در تولید عطر و ادکلن، ساعت، لباس، محصولات چرمی و طلا و جواهرات، تخصص دارد. جواهرات هرمس شامل انگشتر، حلقه، گردنبند، دستبند، نیم ست و … می‌شود.

هرمس دارای میراثی غنی از هنر نفیس، بالاترین کیفیت است و یکی از حرفه‌ای‌‌ترین ومعروف‌ترین برند جواهرات دنیا است. طرح های زنجیر در ابعاد بزرگ توسط این برند طراحی و ساخته شده است.

برند جواهرات هرمس15.  (Fabergé) در جواهرات

برند فابرژه یکی از برندهای معروف جواهرات اروپایی است که در زیورآلات خود از گوهرهای رنگی استفاده می‌کند و در تلاش است تا هنر از دست رفته میناکاری را زنده کند. این برند طراحی و ساخت اشیاء لوکس را نیز انجام می‌دهد.

برند جواهرات فابرژهسخن آخر

در این مقاله با معروف‌ترین برندهای جواهراتو جزییات هر کدام آشنا شده‌اید. حالا می‌توانید تشخیص دهید که متناسب با سلیقه شما، بهتر است چه برندی را انتخاب کنید و از خرید زیورآلات آن لذت ببرید.

 برندهای معروف جواهراتنکات مهم این مقاله

  • برندهای معروف جواهرات، با طراحی و تولید جواهرات گران‌قیمت، شهرت جهانی پیدا کرده‌اند.
  • برند شوپارد، یک برند سوئدی است که توانسته با تولید ساعت‌هایی با سبک خاص و کیفیت ساخت بسیار بالا به شهرت جهانی برسد.
  • برند بوچلاتی، یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای جواهرات ایتالیایی است که در طراحی جواهرات خود از دوران رنسانس، طرح‌های رومی، و پارچه‌های قیمتی، قطعاتی به سبک آنتیک و تکنیک‌های قدیمی الهام می‌گیرد و سبکی متمایز ایجاد می‌کند.
  • پوملاتو، یک برند لوکس جواهر ایتالیایی است. این برند یکی از پنج شرکت برتر فروش جواهرات در اروپا است. جواهرات برند پوملاتو ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و از فرم‌های گرد و تراش‌های ملایم، در آن‌ها استفاده می‌شود.
  • برند کارتیه، یکی از برندهای معروف در جواهرات است . معمولا این برند با جواهرات و ساعت‌های لوکس شناخته می‌شود؛ اما این برند فرانسوی در تولید عطر و محصولات چرمی نیز موفق و معروف است.
  • برند میکی‌موتو، یک برند ژاپنی است که در ساخت جواهرات لاکچری و استفاده از مروارید های طبیعی، مخصوصاً مروارید سیاه در جواهرات خاصش معروف شده است. این برند برای اولین بار استفاده از مرواریدهای پرورشی را در ساخت جواهرات و زیورآلات را ابداع کرد و توسعه داد.
  • پیاژه، یک برند سوئیسی است که طراحی و ساخت جواهرات را با ساعت‌های جواهرنشان شروع کرد و پس از آن ساخت و طراحی زیورآلات گران قیمت را انجام داد. این برند با ساخت حلقه‌ها و انگشترهای ساده و بدون نگین تا زیورآلات کار شده با الماس، برلیان، زمرد و … ، سعی کرده است تا همه‌ی سلیقه‌ها را درنظر بگیرد.
  • بولگاری، یک برند  ایتالیایی (روم) است و محبوبیت زیادی دارد. این برند در دنیای استایل و مد جایگاه ویژه‌ و مهمی دارد. این برند در زمینه‌ی طراحی و تولید اکسسوری، کیف، ساعت، جواهرات زنانه و مردانه و عطر فعالیت می‌کند.
  • گراف، یکی دیگر از برندهای لوکس جواهرات است. این برند بریتانیایی در میان افراد ثروتمند و مرفه بسیار پرطرفدار است.
  • تیفانی، یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات است. این برند آمریکایی به فروش جواهر و نقره‌سازی مشهور است. محصولات برند تیفانی تنوع زیادی دارد و برای مراسم‌های مختلف قابل استفاده هستند.
  • ون‌کلیف اند آرپلز، یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای جواهرات در فرانسه است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات گران قیمت، جواهرات عروس، ساعت‌های مچی و رومیزی لاکچری و عطر فعالیت می‌کند.
  • هری وینستون در ابتدا یک جواهرفروش آمریکایی بود؛ او هوش و استعداد عجیبی در کار خود داشت و به همین دلیل به یکی از گران‌ترین برندهای طلا و جواهر در جهان تبدیل شد.
  • دیور، یکی از برندهای جواهرات لوکس فرانسوی است. برند دیور در زمینه طراحی و ساخت اکسسوری‌هایی مثل ساعت، عینک، کیف، لوازم آرایش و مهم‌تر از همه جواهرات و زیورآلات فعالیت دارد.
  • شنل، یک برند فرانسوی و از لوکس‌ترین طراحان مد، پوشاک و اکسسوری‌های زنانه است.گران قیمت‌ترین و معروف‌ترین محصولات این برند: کیف‌، لوازم آرایشی، عطر، پوشاک و جواهرات است.
  • برند فرانسوی هرمس، یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات دنیای مد است. این برند  لوکس و معتبر در تولید عطر و ادکلن، ساعت، لباس، محصولات چرمی و طلا و جواهرات، تخصص دارد. جواهرات هرمس شامل انگشتر، حلقه، گردنبند، دستبند، نیم ست و … می‌شود.
  • برند فابرژه یکی از برندهای معروف جواهرات اروپایی است که در زیورآلات خود از  گوهرهای رنگی استفاده می‌کند و در تلاش است تا هنر از دست رفته میناکاری را زنده کند. این برند طراحی و ساخت اشیاء لوکس را نیز انجام می‌دهد.

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.