مرجع آموزش طلای زینتی ایران

کارتیه, جواهرپادشاهان و پادشاه جواهرات

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3493″ img_size=”400*400″ alignment=”center”][vc_column_text]

امروزه کارتیه به یکی از معتبرترین برندها در صنعت طلا و جواهرات و ساعت‌های لوکس بدل شده است.خانواده سلطنتی انگلیس از مشتریان این برند بوده اند و بدین واسطه لقب ” جواهرپادشاهان و پادشاه جواهرات” به برند کارتیه تعلق گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

امروزه کارتیه به یکی از معتبرترین برندها در صنعت طلا و جواهرات و ساعت‌های لوکس بدل شده است.

برند کارتیه برای اولین بار در سال 1847 توسط لوئیس فرانکو کارتیه در فرانسه تاسیس گردید.  مدیریت این شرکت خانوادگی انجام میگرفته است و به همین واسطه برند کارتیه نام گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]خانواده سلطنتی انگلیس از مشتریان این برند بوده اند. این برند برای اولین بار در سال 1904 امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلیس را از پادشاه اداوارد ششم دریافت کرد.

پادشاهانی همچون دوچاس ( پادشاه کمبریج) و کینگ ادوارد (پادشاه انگلستان) و … از این برند در مراسمات رسمی پادشاهی استفاده می کردند, کیت میدلتون نیز بارها با زیورآلاتی از این برند دیده شده است. و میتوان گفت بدین واسطه لقب ” جواهرپادشاهان و پادشاه جواهرات” به برند کارتیه تعلق گرفت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]در سال ۱۹۰۴ یک خلبان پیشکسوت ( Alberto Santos )که دوست لوئیس بود از ساعت های جیبی آن زمان در حین پرواز ناراضی بود، و کارتیراقدام به طراحی ساعت مچی تخت با قاب مربعی متمایز کرد.

بدین ترتیب Santos نخستین برند ساعت متولد شد. این نخستین ساعت مچی برند کارتیر شد و ساعتهای مچی لوکس انی برند همچنان بر سر زبانهاست.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]کلکسیونی از جواهرات نقره در سال 1923 از دپارتمان اس برند کارتیه ارائه گردید. این جواهرات دارای سبک خاص و قیمتی ارزان بودند که بسیار مورد توجه قرار گرفتند. سال 1933 یکی از طلایی ترین دوران کارتیه بود که توانست به دستاورد‌ها بزرگی در صنعت جواهرسازی دست پیدا کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]خانواده کارتیه تا اواسط دهه شصت میلادی مدیریت این سازمان را بر عهده داشتند تا آنکه پس از مرگ پیر کارتیه, گروه جوزف کانوی این کمپانی را خریداری کرد و با شعار: “کارتیه یک ضرورت است!” فعالیت خود را ادامه داد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]این برند هم اکنون در 200 فروشگاه در 125 نقطه از جهان از جمله کره و چین نمایندگی رسمی دارد و دفتر مرکزی این برند هم اکنون در شهر پاریس مستقر می‌باشد.

دستبند کارتیه طلا، گردنبند و انگشتر کارتیه، از جمله زیورآلات پرطرفدار این برند هستند. در سایت طلا و جواهر، می‌توانید انواع زیورآلات کارتیه را ببینید، مقایسه کنید و با قیمت خوب خریداری کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.