مرجع آموزش طلای زینتی ایران

هدیه طلا برای نوزاد دختر چی بخریم؟

طلا برای نوزاد دختر یکی از بهترین و باارزش ترین هدیه هایی است که برای تبریک و شادباش تولد نوزاد به دنیا آمده می‌توانید خریداری کنید. خرید طلا به عنوان هدیه برای نوزاد دختر تازه متولد شده یکی از رایج ترین هدایای اقوام نزدیک می‌باشد. 

با خرید چشم روشنی طلا برای نوزاد دختر با یک تیر چند نشان می‌زنید! در قدم اول محبت و عشق خود نسبت به نوزاد را، به پدر و مادر او ابزار می‌کنید و از طرف دیگر برای آینده نوزاد یک سرمایه گذاری هرچند کوچک ولی با ارزش کرده‌اید. در ادامه انواع هدیه طلا برای نوزاد دختر را به شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید بر اساس بودجه خود بهترین را انتخاب کنید. 

 10 هدیه طلا برای نوزاد دختر 

برای خرید کادوی طلا برای نوزاد دختر شما انتخاب های زیادی دارید. بنابراین باید با توجه به سلیقه، بودجه و مزایای هر یک نسبت به دیگری، بهترین را انتخاب و خریداری کنید. 

1. دستبند و النگو طلا برای نوزاد دختر 

دستبند و النگو طلا را میتوان به عنوان بهترین هدیه طلا برای نوزاد دختر معرفی کرد. کافیست تصور کنید که یک دستبند با طرح فانتزی چه جلوه‌ای بر دستان کوچک و تپل یک نوزاد دارد. 

خرید دستبند و النگو نوزادی بسیار رایج است. مزیت دستبند نسبت به النگو، راحت‌تر باز و بسته شدن آن است. بنابراین اگر می‌خواهید که طلا همیشه در دستان نوزاد باشد بهتر است النگو خریداری کنید که امنیت بیشتری هم دارد. اما اگر فقط در برخی مراسمات خاص از طلا استفاده می‌شود، خرید دستبند به عنوان هدیه طلا برای نوزاد دختر منطقی‌تر است. 

تنوع النگو و دستبند نوزادی بسیار زیاد است و شما با هر بودجه و سلیقه‌ای می توانید بهترین را برای خود خریداری کنید. 

2. نجیر طلا برای نوزاد دختر

زنجیر یکی دیگر از انواع طلا برای نوزاد دختر است که می‌توانید خریداری کنید. زنجیر طلا با وزن و طرح های متفاوتی در بازار وجود دارد. اگر بودجه‌ای که برای هدیه در نظر گرفته‌اید برای خرید گردنبند کافی نیست می‌توانید یک زنجیر زیبا خریداری کنید. زنجیر طلا را هم میتوان به صورت تک استفاده کرد و هم میتوان به همراه پلاک آن را آویخت.

3. پلاک طلا برای نوزاد دختر

یکی از بهترین انواع کادو طلا برای نوزاد دختر، پلاک طلا می‌باشد. پلاک طلای نوزادی با طرح های متفاوتی از جمله طرح های مذهبی، فانتزی و عروسکی مانند پلاک کیتی، پلاک گل، پلاک اسم، پلاک حرف اول اسم، پلاک وان یکاد، پلاک چشم نظر و … وجود دارد. 

پلاک طلا برای نوزاد دختر4. گردنبند طلا برای نوزاد دختر

گردنبند طلا یکی از زیباترین اکسسوری هایی است که به عنوان هدیه طلا برای نوزاد دختر میتوان خریداری کرد. انواع گردنبند هایی که زنجیر و پلاک آنها به یکدیگر متصل هستند از پرطرفدارترین مدل های گردنبند دخترانه می‌باشند. 

لازم به ذکر است که معمولا انواع گردنبند نوزادی نسبت به سایر زیورآلات نام برده شده وزن بیشتری دارد و در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. 

گردنبند طلا برای نوزاد دختر5. گوشواره طلا برای نوزاد دختر 

گوشواره طلا از آن انتخاب هایی است که زیبایی چهره نوزاد را چندین برابر می‌کند. گوشواره های حلقه‌ای از محبوب ترین مدل ها برای نوزاد می‌باشد. اما انتخاب شما به این مدل محدود نمی‌شود و می‌توانید بر اساس سلیقه خود گوشواره های فانتزی یا نگین دار خریداری کنید. 

گوشواره طلا برای نوزاد دختر 6. انگشتر طلا برای نوزاد دختر

خرید انگشتر به عنوان هدیه طلا برای نوزاد دختر یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که بودجه محدودتری برای خرید طلا در نظر گرفته‌اند، زیرا وزن انگشترهای نوزادی معمولا کم است. انگشترهای نگین دار با نگین های رنگی از محبوب ترین مدل های انگشتر نوزادیست که زینت بخش انگشتان نوزاد شما می‌باشد. 

انگشتر طلا برای نوزاد دختر7. نیم ست طلا برای نوزاد دختر 

قطعا خرید نیم ست طلا لاکچری ترین هدیه برای نوزاد دختر می‌باشد. بنابراین اگر برای هدیه مبلغ بالایی را در نظر گرفته اید، بهترین و فوق العاده ترین انتخاب، خرید نیم ست می‌باشد. تنوع مدل های نیم ست دخترانه بسیار زیاد است و معمولا از گردنبند و گوشواره آن چند سال میتوان استفاده کرد.

نیم ست طلا برای نوزاد دختر 8. سنجاق سینه طلا برای نوزاد دختر 

سنجاق سینه از آن مدل زیورآلاتی است که تاریخ انقضا ندارد! دستبند، انگشتر ، النگو و گوشواره همگی با بزرگتر شدن نوزاد برای او کوچک می‌شوند، اما سال های زیادی میتوان از سنجاق سینه طلا برای زیباتر شدن استایل یک دختر استفاده کرد. 

سنجاق سینه طلا برای نوزاد دختر 9. چشم زخم طلا برای نوزاد دختر

چشم نظر طلا برای نوزاد دختر را می‌توان از  محبوب ترین انواع هدیه های طلا دانست. از گذشته تا کنون استفاده از دستبند، پلاک، سنجاق سینه و … با طرح چشم زخم برای دور شدن انرژی های منفی از نوزاد رایج بوده است. بنابراین شما می‌توانید هر یک از انواع زیورآلات را با طرح چشم نظر برای هدیه و چشم روشنی تولد نوزاد تهیه کنید. 

چشم زخم طلا برای نوزاد دختر10. سکه به عنوان کادوی طلا برای نوزاد دختر

انواع سکه از جمله سکه پارسیان، سکه گرمی، نیم سکه، ربع سکه و … یکی دیگر از انواع هدیه طلا برای نوزاد دختر است. اگر پدر و مادر نوزاد سلیقه خاصی دارند و انتخاب دیگر زیورآلات برای شما دشوار است، خرید سکه طلا بر اساس بودجه‌ای که در نظر دارید بهترین انتخاب است. بدیهی است که خرید سکه یک پس انداز بلند مدت برای نوزاد نیز می باشد. 

طراحی و ساخت هدیه طلا برای نوزادان

گاهی اوقات یک طراحی خاص برای طلا مد نظرتان است که آن را در ویترین هیچ طلافروشی پیدا نمی کنید، در این مواقع چاره چیست؟! 

دیجی زرگر این مشکل را برای شما حل کرده است. شما می‌توانید طرح دلخواه خود را برای ما ارسال کنید و پس از مشاوره و نهایی شدن جزئیات، طلای نوزادی مورد نظرتان طراحی و ساخته شود. طراحی و ساخت طلای سفارشی، هدیه شما را اختصاصی و ویژه میکند. 

نکات خرید هدیه طلا برای نوزاد دختر

از آنجایی که نوزادان نسبت به بزرگسالان درصد آسیب پذیری بالاتری دارند، در زمان خرید هدیه طلا برای نوزاد دختر به نکات زیر توجه داشته باشید: 

  • توجه کنید که طلای خریداری شده 18 عیار باشد، زیرا استحکام خوبی دارد و خطر آفرین نیست.
  • از آنجایی که برخی خانواده ها علاقه‌ای به سوراخ کردن گوش نوزاد ندارند، بهتر است قبل از خرید گوشواره طلا برای نوزاد به این نکته توجه کنید. 
  • توجه کنید که طرح طلای انتخابی شما دارای لبه های تیز نباشد. 
  • خرید گردنبند های بلند می‌تواند برای نوزاد دست و پا گیر باشد.
  • اگر قصد دارید برای نوزاد سرمایه گذاری کنید، خرید سکه بهترین گزینه است. 
  • به سایز طلایی که انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید. 
  • بهتر است از طرح های فانتزی و بچگانه انتخاب کنید. 

هدیه برای نوزاد دختر تازه متولد شدهچرا برای نوزاد دختر طلا هدیه بخریم؟

قطعا هر چیزی که شما به عنوان هدیه خریداری کنید برای خانواده نوزاد ارزشمند است. اما همیشه طلا با ارزش‌تر است. گاهی ممکن است هزینه‌ای که برای خرید یک دوچرخه می‌پردازید با هزینه خرید یک النگو طلا برابری کند اما این کجا و آن کجا! 

خرید طلا برای نوزاد دختر مزایای زیر را به همراه دارد: 

  • هدیه شما هیچگاه ارزش خود را از دست نداده یا ارزش آن کاهش نمی‌یابد.
  • خرید هدیه طلا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده نوزاد است.
  • از لحاظ روانی انرژی مثبت بیشتری را به خانواده نوزاد می‌دهید. 
  • استفاده از طلا برای کاهش استرس و  آرامش بیشتر نوزاد دختر مفید است.

سخن آخر

اکنون که مزایای خرید هدیه طلا برای نوزاد دختر و انواع آن آشنا شده‌اید، برای خرید تعلل نکنید. شما می‌توانید بهترین مدل های موجود در بازار را در بزرگترین ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور یعنی سایت دیجی زرگر مشاهده کرده و بر اساس سلیقه و بودجه خود بهترین مدل را خریداری کنید. 

شایان به ذکر است که در دیجی زرگر شما می‌توانید قیمت طلا برای نوزاد دختر را تعیین کرده و تنها پیشنهادات متناسب با بودجه خود را دریافت کنید. 

سوالات متداول

  • بهترین هدیه طلا برای نوزاد دختر چیست؟ 

بهترین مدل با توجه به سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد اما خرید النگو و گوشواره از محبوب ترین گزینه ها می‌باشد. 

  • چرا خرید طلا برای نوزاد دختر بهترین هدیه است؟

طلا نه تنها جلوه زیبایی دارد بلکه به کاهش استرس و آرامش نیز کمک می‌کند و از همه مهم تر یک سرمایه گذاری بلند مدت برای نوزاد است. 

  • قیمت طلا برای نوزاد دختر چقدر است؟

به طور کلی طلاهای نوزادی از وزن و قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها برخوردارند. شما می‌توانید انواع مدل های طلای نوزادی با قیمت آنها را در سایت مشاهده نمایید. 

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.