مرجع آموزش طلای زینتی ایران

هدیه طلا برای نوزاد پسر چی بخریم؟

طلا برای نوزاد پسر یکی از بهترین هدیه هایی است که برای شادباش تولد او می‌توانید تهیه کنید. برای خرید هدیه برای نوزاد پسر تازه متولد شده گزینه های زیادی وجود دارد، از لباس گرفته تا اسباب بازی های مختلف یا ماشین و موتورهای کنترلی، اما هیچ یک به اندازه هدیه طلا برای نوزاد پسر ماندگار نیست!

لازم به ذکر است که در برخی موارد قیمت خرید اسباب بازی های مختلف با قیمت طلا برای نوزاد پسر برابری می‌کند. در این شرایط انتخاب شما کدام است؟!

در ادامه 5 ایده کاربردی هدیه طلا برای نوزاد پسر آورده‌ایم که به تصمیم گیری نهایی شما کمک بزرگی خواهند کرد. پس برای آشنایی با انواع هدیه طلا برای نوزاد پسر تا انتها همراه ما بمانید. 

5 هدیه طلا برای نوزاد پسر 

بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر با توجه به سلیقه و بودجه شما برای هر فرد متفاوت است. شما می‌توانید با توجه به شرایط خود هر یک از مواردی که در ادامه معرفی میکنیم به عنوان کادوی طلا برای نوزاد پسر خریداری کنید. در ادامه 5 تا از بهترین و جذاب ترین ایده های خرید طلا برای نوزاد پسر را به طور کامل برای شما بررسی کرده‌ایم. 

1. زنجیر طلا برای نوزاد پسر

گردنبند طلا برای نوزاد پسر یکی از بهترین انتخاب هاست. اگر تصور می‌کنید که استفاده از زنجیر طلای فقط مختص نوزاد دختر است، سخت در اشتباهید! 

مدل های مختلفی از زنجیرهای طلا با طرح اسپرت وجود دارد که برای تکمیل استایل شیک نوزاد پسر انتخاب مناسبی می‌باشند. 

برای خرید زنجیر طلا باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل و سایز آن به گونه‌ای باشد که موجب آسیب رسیدن به پوست حساس گردن او نشود. از طرف دیگر برای نوزاد پسر به دنبال زنجیرهای ظریف و ساده نباشید. 

2. پلاک طلا برای نوزاد پسر

انواع پلاک طلا نوزادی مانند پلاک طرح وان یکاد، پلاک چشم نظر، پلاک طرح ماشین، پلاک طرح شخصیت های کارتونی، پلاک اسم و … به عنوان چشم روشنی طلا برای نوزاد پسر انتخاب ایده آلی می‌باشد. 

به طور کلی تمام پلاک هایی که طرح اسپرت دارند برای نوزاد پسر مناسبند. این پلاک ها را می‌توان با استفاده از سنجاق به لباس نوزاد متصل کرد یا با زنجیر به گردن او آویخت. در هر دو صورت زیبایی و جلوه خاص خود را حفظ کرده و ارزشمندی آن نمایان می‌شود. 

3.دستبند طلا برای نوزاد پسر

دستبند طلا یکی دیگر از انواع کادو طلا برای نوزاد پسر است. طرح این مدل دستبند اسپرت است و معمولا یک زنجیر ساده می‌باشد. اگر قصد خرید دستبند طلا برای نوزاد پسر دارید بهتر است رنگ سفید و طرح ساده را انتخاب کنید. به طور کلی باید از طرح هایی که پر زرق و برق هستند دوری کنید. 

4. سنجاق سینه طلا برای نوزاد پسر

خرید چشم زخم طلا برای نوزاد پسر به عنوان سنجاق سینه یکی از محبوب ترین انتخاب هاست. چشم نظر طلا برای نوزاد پسر از گذشته تا کنون برای دوری چشم بد و انرژی های منفی کاربرد داشته و طرفداران زیادی دارد. 

استفاده از سنجاق سینه بسیار راحت است و مادر هر زمان بخواهد می‌تواند آن را بدون اذیت شدن نوزاد در بیاورد. به همین دلیل استفاده از آن بسیار خوشایند است. 

تنوع سنجاق سینه طلا پسرانه بسیار زیاد است و شما می‌توانید آن را با طرح چشم نظر، وان یکاد، طرح های اسپرت و فانتزی مانند ماشین، موتور، توپ، حروف اسم و … خریداری کنید.

5. سکه طلا برای نوزاد پسر 

با وجود اینکه این روزها نگاه جنسیتی برای استفاده از اکسسوری های مختلف کاهش یافته، با این وجود برخی از خانواده ها همچنان با خرید طلا و استفاده از آن برای پسر مخالفند. بهترین هدیه در این مواقع خرید سکه طلا می‌باشد. 

در این حالت شما می‌توانید با توجه به مبلغی که برای هدیه در نظر گرفته‌اید هر یک از انواع سکه زیر را خریداری کنید: 

  • سکه پارسیان با وزن های مختلف 
  • سکه گرمی 
  • ربع سکه، نیم سکه و تمام سکه 

طراحی و ساخت هدیه طلا برای نوزادان

طراحی و ساخت سفارشی طلا بهترین راه برای خاص پسندان است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یا بر اساس نماد هایی که برای شما معنای ویژه‌ای دارند، یک پلاک طلا، سنجاق سینه یا هر طلای دیگری را طراحی کرده و هدیه دهید. 

امکان طراحی و ساخت طلای سفارشی در دیجی زرگر وجود دارد. برای این منظور شما می‌توانید طرح مورد نظرتان را برای ما ارسال کرده و طلای ساخته شده را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

نکات خرید هدیه طلا برای نوزاد پسر

مهم ترین نکته‌ای که در زمان خرید طلا برای نوزاد پسر باید به آن توجه داشته باشید، طراحی و استحکام طلا می‌باشد. از آنجایی که پوست نوزاد بسیار حساس و نازک است، طلایی که خریداری می‌کنید نباید دارای لبه های تیز و برنده باشد.

سایز و اندازه طلا باید به گونه‌ای باشد که باعث اذیت شدن نوزاد نشده یا خطر آفرین نباشد. 

چرا برای نوزاد پسر طلا هدیه بخریم؟

طلا همیشه یک فلز ارزشمند بوده و هیچوقت ارزش خود را از دست نداده است. خرید طلا به عنوان هدیه برای نوزاد تازه به دنیا آمده نه تنها بیانگر میزان علاقه و محبت شما به نوزاد است، بلکه آینده نگری شما در راستای سرمایه گذاری برای نوزاد را نیز نشان میدهد. 

همیشه به یاد داشته باشید که اسباب بازی یک روز خراب میشود، هر لباسی یک روز کهنه و کوچک میشود، پول خرج می شود، اما طلا همانقدر ارزشمند باقی می ماند! 

سخن آخر

ارزش خرید و پس انداز طلا برای آینده‌ای روشن‌تر بر هیچکس پوشیده نیست. شما می‌توانید با خرید اولین طلا برای نوزاد پسر به مناسبت شادباش متولد شدن او، آغازگر سرمایه گذاری خانواده برای آینده او باشید. 

خودتان تصور کنید اگر هر سال به مناسبت تولدتان چند گرم طلا هدیه می‌گرفتید، اکنون چقدر طلا و سرمایه داشتید؟! همین فکر کافیست که از خرید طلا به عنوان هدیه مطمئن شوید. شما می‌توانید با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید بهترین انتخاب را در سایت دیجی زرگر داشته باشید.  

سوالات متداول 

  • بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر چیست؟ 

بهترین هدیه طلا با توجه به سلیقه و بودجه شما می‌تواند متفاوت باشد. اگر قصد سرمایه گذاری برای نوزاد دارید، خرید سکه طلا گزینه مناسبی است. سنجاق سینه، پلاک و دستبند نیز هر یک زیبایی خاص خود را دارند. 

  • کادوی طلا برای نوزاد پسر را از کجا خریداری کنیم؟ 

دیجی زرگر به دلیل همکاری با بیش از 100 طلافروش و طلا ساز در سراسر ایران، بزرگترین ویترین مجازی طلا و جواهر کشور است. بنابراین با توجه به بودجه خود می‌توانید بهترین طلا را در کمترین زمان ممکن از دیجی زرگر خریداری کنید. 

  • مزایای خرید طلا به عنوان هدیه برای نوزاد پسر چیست؟ 

طلا همیشه ارزش خود را حفظ میکند و یک هدیه ماندگار است و در آینده می‌تواند یک سرمایه هر چند کوچک ولی کاربردی برای نوزاد باشد. 

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.