مرجع آموزش طلای زینتی ایران

ایده‌های هدیه روز مادر طلا

هدیه روز مادر طلا چی بخریم؟! اصلی ترین سوالی است که با نزدیک شدن به ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و فرا رسیدن روز مادر، ذهن افراد زیادی را درگیر می‌کند.

 بدون شک نمی‌توان علاقه مادران به طلا را انکار کرد. بنابراین از بین تمام گزینه هایی که برای خرید هدیه وجود دارد، مانند لباس، اثاثیه منزل، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و … طلا برای روز مادر بهترین گزینه است. 

با خرید طلا روز مادر به آنها نشان می‌دهید که وجودشان در زندگی شما چقدر با ارزش است و با خوشحال کردنشان می‌توانید ذره‌ای از محبت ایشان را جبران کرده و قدردان زحماتشان باشید. 

به همین دلیل در این مقاله بهترین ایده های هدیه روز مادر طلا را به شما معرفی کرده و هر آنچه لازم است قبل از خرید بدانید، برای شما آورده‌ایم. پس تا انتها همراه ما بمانید. 

ایده های شیک هدیه روز مادر طلا

برای خرید طلای روز مادر شما گزینه های زیادی پیش رو دارید. با توجه به اینکه انواع طلا با وزن های سبک و سنگین در بازار وجود دارد، شما به راحتی می‌توانید بر اساس بودجه خود هدیه روز مادر طلا را انتخاب و خریداری کنید. 

در ادامه 6 ایده شیک و جذاب طلا روز مادر برای شما آورده‌ایم. بررسی این ایده ها به شما کمک می‌کند تصمیم گیری نهایی راحت تری داشته باشید. 

1. گردنبند طلا روز مادر

خرید گردنبند به عنوان هدیه روز مادر طلا می‌تواند اولین گزینه شما باشد. از آنجایی که مادر شدن یک حس شیرین و به یاد ماندنی برای هر خانم است، تماشای گردنبند با پلاک اسم یا حرف اول اسم فرزند یا مادر، یادآور شیرین ترین لحظه زندگی او خواهد بود. 

به طور کلی برای خرید گردنبند طلا روز مادر گزینه های زیادی دارید. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود هر یک از انواع پلاک اسم مادر، پلاک حرف اسم، پلاک و گردنبند گل، طرح قلب، پلاک طلا و سنگ های قیمتی، پلاک های مینیمال، طرح های فانتزی و … خریداری کنید. 

2. دستبند طلا روز مادر

خرید دستبند طلا به عنوان هدیه روز مادر یکی دیگر از گزینه های شماست. اگر برای خرید هدیه روز مادر طلا بودجه کمی در نظر گرفته‌اید، خرید دستبندهای ترکیب طلا و چرم، طلا و سنگ و … که وزن طلای آنها بسیار سبک است، بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

تنوع مدل های دستبند طلا بسیار زیاد است، از مدل های نگین دار و پر زرق و برق گرفته تا دستبندهای زنجیری و ساده. بنابراین بدون شک شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید یک گزینه مناسب پیدا کنید. 

3. گوشواره طلا روز مادر

گوشواره طلا از آن هدیه هایی است که با هر بودجه‌ای می‌توانید آن را خریداری کنید. تنوع مدل های گوشواره زنانه بسیار زیاد است. اگر بودجه کمی دارید می‌توانید به سراغ مدل های مختلف گوشواره میخی بروید.

اگر بودجه بیشتری در نظر گرفته‌اید، انواع گوشواره آویز با طرح و وزن های مختلف وجود دارد. بدون تردید یک جفت گوشواره زیبا می‌تواند چهره معصوم و مهربان مادران را زیباتر از همیشه کند. 

4. انگشتر طلا روز مادر

شما می‌توانید با خرید یک انگشتر زیبا بوسه بر دستان زحمتکش مادرتان بزنید و از او قدردانی کنید! تصور کنید یک انگشتر شیک چگونه می‌تواند زیبایی دستان مادر شما را افزایش دهد. 

گوشواره، گردنبند، دستبند و … همگی ممکن است در شرایط مختلف با لباس پوشانده شوند. اما انگشتر همیشه در مقابل چشمان مادر شما قرار دارد و عشق شما را به او یادآوری میکند. بنابراین خرید انگشتر به عنوان هدیه روز مادر طلا یکی از بهترین گزینه هاست. 

5. ست یا نیم ست طلا روز مادر 

اگر قصد دارید برای خرید هدیه روز مادر طلا، دست و دلبازی کنید، خرید نیم ست و ست طلا ایده آل ترین گزینه می‌باشد. هرچه خوبان دارند، ست طلا همه را یک جا دارد! 

با خرید ست یا نیم ست طلا، هرچه تا به اینجا از زیبایی گردنبند، دستبند، انگشتر و گوشواره گفتیم، همه را با هم خواهید داشت.

بدیهی است که قیمت ست و نیم ست طلا بیشتر است اما نیم ست های اقتصادی با وزن کمتر نیز وجود دارد که بر اساس بودجه خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید. 

6. هدیه روز مادر طلا با نماد ماه تولد 

یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز مادر طلا، خرید طلا با نماد تولد مادر است. شما می‌توانید انواع انگشتر طلا، پلاک، دستبند و … را با سنگ ماه تولد یا نماد ماه تولد مادرتان خریداری کرده و با یک تیر دو نشان بزنید. با این انتخاب روز مادر را تبریک بگویید و به طور همزمان خاص بودن تولدشان را نیز یادآور شوید. 

نکاتی که قبل از انتخاب هدیه طلا روز مادر باید در نظر بگیرید

اکنون که با بهترین ایده های هدیه روز مادر طلا آشنا شده‌اید، قبل از انتخاب نوع هدیه به این نکات توجه داشته باشید: 

  • با توجه سلیقه مادرتان خرید کنید. ممکن است شما طرفدار طرح های مینیمال و ساده باشید ولی مادرتان مدل های پر زرق و برق را بپسندد. 
  • نیاز مادرتان را در نظر بگیرید. از بین انواع طلا مانند انگشتر، گوشواره، گردنبند و … آن را انتخاب کنید که ندارد! اگر همه مدل طلایی در جعبه جواهرات مادرتان وجود دارد، بهتر است علاقمندی او را دنبال کنید. به عنوان مثال یک خانم ممکن است انگشتر را بیشتر از باقی طلاها دوست داشته باشد. 
  • پیش از انتخاب هدیه، بودجه خود را تعیین کنید. در این صورت دامنه انتخاب شما با توجه به شرایط ویژه تان محدودتر شده و انتخاب راحت تری خواهید داشت. 

نکاتی برای خرید زیورآلات روز مادر

آگاهی از نکات زیر به خرید شما کمک خواهد کرد: 

  • دو فاکتور مهم در تعیین قیمت طلا وزن و اجرت ساخت می‌باشد. اگر بودجه محدودی دارید بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که اجرت ساخت کمتری دارند. 
  • هدیه روز مادر طلا را از فروشگاه معتبر خریداری کرده و فاکتور دریافت کنید. در نهایت فاکتور را به همراه طلا به مادر خود تقدیم کنید. 
  • انتخاب خرید آنلاین طلا به جای خرید حضوری به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن بهترین گزینه را بر اساس بودجه خود بیابید. 

از کجا طلا روز مادر را خریداری کنید؟

به طور کلی برای خرید طلا باید فروشنده های معتبر را انتخاب کنید. سایت دیجی‌زرگر با همکاری بیش از 100 نفر از معتبرترین طلافروشان و طلا سازان سراسر ایران، بزرگترین ویترین مجازی طلا و جواهر کشور می‌باشد. 

به همین دلیل شما با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید طلای مورد نیازتان را در کمترین زمان ممکن در دیجی‌زرگر بیابید. مزایای خرید هدیه روز مادر طلا از دیجی‌زرگر به شرح زیر است:

  • تنوع بالا 
  • ارسال سریع از طریق پست 
  • بیمه کردن مرسوله پستی 
  • صدور و ارسال فاکتور معتبر به همراه مهر طلافروش 
  • امکان خرید اقساطی و اعتباری 
  • امکان تعویض و عودت کالا بر اساس شرایط ویژه فروشنده 
  • و … 

سخن آخر

بدیهی است که برای خرید طلا به عنوان هدیه گزینه های زیادی در مقابل شما قرار دارد. اما با توجه به نکاتی که پیش تر گفتیم و رعایت آنها، در کمترین زمان می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

فراموش نکنید که خرید طلا روز مادر یک انتخاب بی نظیر است و آن روز برای مادر شما به یادماندنی تر از همیشه خواهد بود. 

سوالات متداول

  • بهترین هدیه روز مادر طلا چیست؟ 

بهترین هدیه با توجه به دو فاکتور مهم بودجه شما و سلیقه و نیاز مادرتان تعیین می‌شود و برای هرکس متفاوت است. 

  • هدیه روز مادر طلا با بودجه کم چی بخریم؟

خرید دستبندهای ترکیبی طلا و چرم، طلا و سنگ و … که وزن طلای آنها بسیار سبک است یک انتخاب اقتصادی برای بودجه محدود می‌باشد. 

  • هدیه روز مادر طلا را از کجا بخریم؟

سایت دیجی‌زرگر یکی از معتبرترین فروشنده های آنلاین طلا و جواهر کشور می‌باشد که در آن با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

نظر شما فقط با اسم زیبایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دوست عزیزم! خوشحال می‌شویم اینجا نظرت را در مورد این مقاله بگویید.